Support: antwoord op al uw vragen
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 050 – 674 77 00.
Daarnaast kunt u hieronder kijken bij de veelgestelde vragen. Deze hebben we per categorie opgenomen en voorzien van het antwoord, waarmee u hopelijk geholpen bent.
Veelgestelde vragen voor opdrachtgevers:
Bent u een bewoner van een woning met de inrichting van Bij Jan Meubelverhuur? Kijk dan hier voor de antwoorden op veelgestelde vragen.
-
Wat is de minimale huurtermijn?
Dit is afhankelijk per project. Bij elke aanvraag gaan wij in gesprek met de klant om te inventariseren wat de wensen zijn. Op basis van de wensen bepalen wij een huurbedrag voor het meubilair. De huurtermijn kan verschillen van weken tot maanden, zelfs tot jaren.
-
Moet ik een volledig pakket afnemen of kan ik ook losse meubelstukken huren?
Beide is mogelijk, ook dit is weer afhankelijk van de wensen van de klant.
-
Hoe ziet een meubelpakket van Bij Jan Meubelverhuur eruit?
Een volledig meubelpakket is van alle gemakken voorzien, tot de keukeninventaris aan toe. Opgemaakte bedden, kledingkasten, een comfortabele woon- en eetkamer, borden, pannen en allerlei keukengerei. Bekijk onze pagina meubelpakketten voor verschillende voorbeelden.
-
Krijg ik ook internet bij de inrichting?
Internet en televisie is onderdeel van het meubelpakket.
-
Hoe werkt meubelverhuur?
U kiest het meubilair of meubelpakket dat u wilt huren, geeft u een huurperiode aan en wanneer u de meubels wilt laten leveren en installeren door onze vakmannen. Dit kan telefonisch of via ons contactformulier. Aan het einde van de huurperiode worden de meubels opgehaald.
-
Wat zijn de kosten van meubelverhuur?
De kosten variëren afhankelijk van de meubelstukken/pakketten en de duur van de huur. Vaak is huren voordeliger dan het kopen van nieuwe meubels, vooral voor korte periodes. De huurprijs wordt berekend op basis van de waarde van de meubels en de duur van de huurperiode. Kortere huurperiodes leveren hogere maandelijkse kosten op dan langere termijnen.
-
Zijn er extra kosten voor levering en installatie?
De kosten van onze meubelpakketten zijn inclusief inrichting, levering en installatie.
-
Kan ik het meubilair kopen na de huurperiode?
Na de huurperiode kunt u het meubilair opnieuw huren of wij gebruiken het weer bij volgende opdrachten. Wilt u de meubels zelf kopen? Dan geven we aan waar u het meubilair zelf kunt aanschaffen.
-
Hoe werkt het retourneren van gehuurde meubels?
Aan het einde van de huurperiode plannen we in overleg een ophaalmoment in. Wij zullen dan langskomen om de meubelpakketten/meubels weer op te halen.
-
Kan ik mijn huurperiode verlengen?
Dit kan uiteraard. Neemt u in dat geval contact met ons om nieuwe afspraken te maken.
-
Wat als ik mijn huurperiode eerder wil beëindigen?
Vroegtijdige beëindiging van de huur kan extra kosten met zich meebrengen. Bekijk de voorwaarden van het verhuurcontract voor details over vroegtijdige beëindiging of lees onze algemene voorwaarden.
-
Zijn er bepaalde contractvoorwaarden waaraan ik moet voldoen?
Ja, deze hebben we vooraf samen afgestemd. Bekijk hiervoor de voorwaarden in het verhuurcontract of lees onze algemene voorwaarden.
-
In welke stijlen zijn er meubels beschikbaar?
Wij bieden verschillende mogelijkheden qua meubels. De meubels zijn altijd modern, netjes en passen binnen de huidige stijl en woonwensen. De meest gangbare en gebruikte stijl is ‘industrieel’. In overleg zijn andere stijlen mogelijk.
-
Zijn de gehuurde meubels nieuw of gebruikt?
Soms is het nodig om voor nieuw meubilair te kiezen, omdat het niet op voorraad is of als er specifieke wensen zijn. Mochten we de gewenste meubels wel op voorraad hebben, dan kan het zijn dat ze al eerder gebruikt zijn. Uiteraard zijn deze meubelstukken uitvoerig gecontroleerd op beschadigingen, juiste werking en zijn ze zorgvuldig schoongemaakt.
-
Hoe snel kunnen de meubels geleverd worden?
De levertijd varieert, maar we streven ernaar om de meubelpakketten binnen twee tot drie werkdagen te leveren. Mocht de voorraad dit niet toelaten, dan moeten we de meubels bestellen en is de levertijd vaak één tot twee weken.
-
Kan ik de meubels zelf ophalen en installeren?
Nee, transport en plaatsing is uitsluitend mogelijk door onze eigen vakmannen. Zo kunnen wij het beste resultaat leveren en weten we zeker dat het meubilair netjes bij de woning aankomt.
-
Wat zijn de betaalmethoden voor meubelverhuur?
Er wordt een maandelijkse factuur opgemaakt, waar een maand vooruit wordt gefactureerd. Stopt de meubelhuur halverwege de maand? Dan krijgt u het te veel betaalde bedrag terug.
-
Bieden jullie ook decoratieve accessoires aan?
Ja, in ons Decoratiepakket bieden we onder andere een schilderij, een vloerkleed en twee kunstplanten aan.
Veelgestelde vragen bewoners:
Wie is mijn contactpersoon?
Wat moet ik doen als een meubelstuk beschadigd raakt?
Mijn wifi werkt niet, wat nu?
Kan ik extra meubilair krijgen?
Er is lekkage, waar moet ik dit melden?
Er is een defect aan apparatuur, wat nu?
Er is een defect aan de vloerbedekking/raambekleding, wat nu?
Mijn woning is niet schoon, wat nu?
Ik ben zeer tevreden, waar kan ik mijn review achterlaten?
Erg mooi om te horen dat u tevreden bent, daar doen we het voor! Wilt u een review achterlaten op Google, dan kan dat via via deze link.
Waarom kiezen voor Bij Jan Meubelverhuur?
Stijlvol huurmeubilair
Wij bieden kwalitatief meubilair in iedere stijl.
Inrichting op maat
Wij bieden irichting op maat volgens uw wensen.
Flexibele huurperiodes
Huur meubilair zolang u het nodig heeft.
Vakkundige service
Ons team verzorgt het in- en uithuizen van de meubels.
Bespaar op aanschaf
Bespaar op de aanschaf van eigen meubilair.
Heeft u interesse?
Vraag een offerte of informatie aan via onderstaande knop of kom langs in onze nieuwe showroom.
Bij Jan Meubelverhuur
Rostockweg 5
9723 HG Groningen